dissabte, de maig 20, 2006

Publicitat en directe

Ahir vaig anar al cinema a veure El Código Da Vinci, pel·lícula que no deixa de ser una adaptació d'una nove·la, una història inventada, així que no entenc tot aquest revolt que s'ha montat, encara que fos o no certa en la realitat.
Però el que vull comentar avui és que el va passar abans de que la pel·lícula comencés. Estavem mirant - o no, jejejeje- els desgraciadament comuns anuncis que ens hem de tragar quan anem al cinema, encara que paguem la gens despreciable quantitat de 6 euros per entrar-hi, i quant va apareixer a la pantalla l'anunci de Coca Cola light uns actors van començar a dir, a mesura que sortien personatges a l'anunci, "soy yo", "soy yo", i s'aixecaven i aplaudien, i anaven demanant feien aixecar als espectadors de les seves butaques i que aplaudissin.
Mai m'havia trobat amb aquest tipus de publicitat "en directe", i per açò em va xocar. El que no sé es si deu ser efectiva, ja que, encara que jo en xerri aqui i recordi quina va ser la marca anunciada, un amic que va venir amb jo no ho recordava ;).

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

A tot açò, què et va sembla la pel·lícula?

7:18 p. m.  
Blogger Carlos said...

Sa peli està bé per passar una estona, diguem que és entretinguda. Jo crec que és bastant fidel a n'es llibre, tant amb l'intenció (entretenir sense més) com amb els personatges, escenaris...
De 0 a 10 li posaría un 6.5.

2:15 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Dos comentaris:
Primer de tot,ja era hora de que tornéssis a escriure! i m'alegro de que ho segueixis fent.
I he de dir que això de la publicitat al cinema em sembla indignant, ja no és només el preu que pagues (6'60€) sinó per a què el pagues; vull dir, que la gent va al cinema a passar-ho bé, veure "trailers" de pròximes prel·licules, el setè art. Jo penso que enlloc de anuncis publicitaris "cutres" haurien de posar curtmetratges o altres creacions audiovisuals que hagin guanyant algún certamen important, però clar, això no lis surt rentable...quina llàstima; ens haurien de pagar a nosaltres o rebaixar el preu de les entrades a canvi de "tragar-nos" els anunicis.
Per cert, sa peli, molt bona (tal i com m'ho imaginava, poques coses hagués canviat jo)

11:59 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home